torsdag 2 september 2010

Acceptera hösten

Jag har gått och varit lite sur och besviken över att sommaren bara gav upp från en dag till en annan. Har inte riktigt velat acceptera det hela. Plötsligt är det frostnätter och sandalerna är bara ivägen i hallen!

Men så vänder det... En löparrunda längs älven i sol och med härlig frisk luft, då är hösten inte så dum.

Ja, ni vill väl ha en sista statusuppdatering av min form inför söndagen tjejmil?! Har lyckats ignorera förkylningen i veckan och tror jag ska komma under 50 minuter. Målet är 45 minuter men det får jag nog satsa på till nästa år - men man vet ju aldrig, kanske får jag rygg på någon tjurig tant...

(tänk om företaget ville investera i en iphone till mig, då hade jag kunnat fota lite också och rapportera direkt på plats)

4 kommentarer:

  1. Lycka till nu Lotte :9

    /ThereseS

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu Lotta :) Skulle det ju stå :)

    SvaraRadera
  3. Tack - det ska bli jätteskoj!

    SvaraRadera
  4. -Bra jobbat Lotta! kunde som utlovat inte hålla mig så jag kollade resultatet, MYCKET imponerande! :)
    /Marie

    SvaraRadera