tisdag 23 november 2010

Premiärblogga

Så hade jag tänkt kolla in den omtalade Consultec bloggen åsså i min ”lära känna er –process”. Visste att den fanns i verkligheten och inte bara var uppdiktad då jag tidigare letat rätt på den via en googlesökning. Men när jag i morse gjorde liknande sökning blev jag imponerad - ännu en gång överraskar Consultec mig!
Blogga på spanska! Jag som tycker att engelska är tillräckligt stor utmaning…
Visserligen inte riktigt rätt Consultecfärger men det finns säkert en tanke med det också ?!!

Provade kolla om fotona från vårt vinterSverige såg likadant ut i den spanska versionen innan jag desperat frågade Lotta om detta verkligen kunde stämma…

Tack för att ni håller er till svenska sidor :-)

/Helena


http://blog.consultec.es/index.php/2010/10/usabilidad/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar