tisdag 24 mars 2009

Minnet är bra. Att ha.

Det är bråttom. Som vanligt. Inte glömma nåt nu… Fast det är väl egentligen bara datorn som är viktig att ha med förutom kontokorten… å hjärnan. Nitton mil att köra, Varberg – Växjö. Bäst att åka i tid… Jag ställer ut datorn på bron. Så att jag inte glömmer den. Åsså kontokorten i väskan, perfekt.

Bråttom nu. Kastar i mig frukosten. Järnet. Bilen igång. Lite trafik. Allt flyter! Håller tiden. På plats en halvtimme innan mötet. Datorn? Datorn… dator&¤%#!!! Den står där den skulle stå för att inte glömma den - på bron.

Foto:
http://www.fotoakuten.se/

2 kommentarer:

  1. Låter som Anders? Fast Varberg. Johan? Eller Kicki? Näää...inte Kicki va?

    SvaraRadera
  2. Hmmm... jag erkänner ;-) Jobbigt när seniliteten inträder redan vid 34 års ålder... Dock fanns det vissa sakfel i inlägget;
    - Nån frukost hanns absolut inte med
    - 30 min innan mötet... knappast... snarare 30 sek ;-)
    /Kicki

    SvaraRadera