onsdag 13 maj 2009

Gå in i väggen - bokstavligt talat

Risken att gå in i väggen har ökat på senare år. Tragiskt! Och det värsta är att nu har risken ökat markant även hos oss. Mycket markant. I vart fall i Skellefteå. Jag har varit helt ovetande om problemet - men fick faktiskt veta att en kollega gjort det för någon vecka sedan. Å det värsta är att det hände även mig. Idag. Från ingenstans. Visst... dom säger att det kan hända vemsomhelst. Komma väldig oväntat och slå till med full kraft. Men jag har som aldrig tänkt att det skulle hända just mig? Så imorse...pang...så hade det hänt! &#%¤& G L A S V Ä G G A R ! ! !

2 kommentarer:

  1. Men holloj?!?!? Vakna. Skaffa briller. Vem missar en hel glasdörr? :S

    SvaraRadera
  2. 'Halloj' själv. 'Brillor' har jag. Det gick bra ändå. Tog inte glasdörren - det hade varit för enkelt. Jag tog glasväggen. Vem? Jag. Mvh /Anders

    SvaraRadera