onsdag 3 juni 2009

Husdjur

Det rekommenderas ju att äta mycket frukt när man är gravid. Men tur att man inte är allt för glupsk och lite uppmärksam ibland... Har haft en påse med nektariner på skrivbordet och ätit någon per dag. Goda. Men när den sista precis skulle intas såg jag ett mörkt hål ned till kärnan och tänkte att den kanske var lite dålig (och gammal mat ska man ju inte äta). Så jag bröt upp den lite försiktigt på mitten för att kolla att den var okej... Mitt skrik gjorde att Berit rusade från receptionen och undrade om jag skulle föda... :) I nektarinen låg nämligen ett stort kryp med spröt och käkade på kärnan... Det kliar överallt på kroppen just nu... Och nej, Robinson är ingenting för mig. Så kolla fruktkorgen noga i eftermiddag!! ;)
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar