onsdag 11 november 2009

Ny köksansvarig?

Ibland hamnar man bara rätt. Man hittar sin plats. Sin roll.

Ibland när någon gör det glädjer det andra. Ibland retar det andra.

Ofta retar det i alla fall någon.


Men den här gången verkar någon hittat sin roll. Sitt uppdrag. Utan att reta någon. Ingen alls.

Nä… alla andra är lika glada att dom slipper.


Nya kökstjänstgöringslistan i Skellefteå är nämligen på plats. Å så långt redaktionen har förstått så är det ansvarig själv som uppdaterat listan?

6 kommentarer:

  1. Jag kan meddela att redigeringen av kökslistan har gjorts av någon illvillig rörkrökare på installation i Skellefteå. Inga namn nämna....MAGNUS....oj, en släng av Tourettes fick mig att skriva ett namn iaf.

    Janne

    SvaraRadera
  2. Det känns så skönt att veta att han slipper detta straff. Även om jag just gjort mitt så är jag såååå glad! :)

    SvaraRadera
  3. Vem slipper vilket straff???????????????????

    SvaraRadera
  4. Ordningen är återställd. Ni kan alla sova lungt med vissheten om att era veckor kommer enl den ursprungliga planen. Jag har demonterat den elaka rörmokarens ondskefulla budskap.

    Janne

    SvaraRadera
  5. Jag vore tacksam om den person som anklagar mig för detta kunde lägga fram lite bevis. Denna anklagelse grundar sig, enligt mig, enbart på indicier!

    /Den (enligt mig) oskyldiga Mange.

    SvaraRadera
  6. Hela Magnus försvarstal har ett litet lätt löjetskimmer över sig, en indiicekedja har även tidgare används på denna blogg för att fälla folk....

    SvaraRadera