fredag 16 oktober 2009

Killunch...med tjejer...

Så var det dags att äta tillsammans igen. Den här gången var det killunch, fast tjejerna var då också bjudna. Sällskapet packade in sig i bilar och åkte till Värdshuset Nordanågården och avnjöt en mycket trevlig och god lunchbuffé.

Inför denna lunch stod det klart att det fanns en förväntan från den kvinnliga sidan på de manliga (åtminstone av manligt kön) deltagarna. Nån dag i förväg skickades vad som i det närmaste uppfattades som en kravlista. I det anonyma kravbrevet framfördes med utklippta bokstäver följande:Anonymt och otäckt. Men.…den manliga sidan drar inte öronen åt sig (för ett av dem låg med i kravbrevet) utan ser det som en utmaning. ”Visst fixar vi det?!” Det bestämdes raskt att manliga fraktionen skulle kunna frambringa både bar överkropp, Chippendales och choklad. ”…hmmmm…” var de ingen som kunde identifiera så det skippade vi. Dregel bestämdes snabbt att den kvinnliga sidan fick leverera själva. Resultatet kan ni se på bifogade bilder.

Samtalen runt bordet gick i sedvanlig Consultec-anda. Viktiga ämnen såsom tjur-snoppar, hängig byst och 6-pack avhandlades. Från killsidan finns nu en förväntan om motsvarande klädsel från damsidan vid nästa lunch. Lycka till damer!!! Vi har några hemsidor vi kan tipsa om där ni hittar lämpliga bilder.

5 kommentarer:

  1. Den kvinnliga sidan tacka för en väl genomförd killlunch

    SvaraRadera
  2. Förtal, Förtal...
    Någon har användt mitt namn i eget syfte...

    Jag är totalt oskyldig till att ha suttit och klippt ut alla bokstäver.
    (..men nog dreglades det en del under lunchen. Om det var den goda maten eller det "sexiga" sällskapet må vara osagt. Jag hade i alla fall svårt att se herrarna i ögonen)

    SvaraRadera
  3. precis, jag satt snett emot och kände mig helt avklädd av damernas blickar. Ett tag var jag osäker om det var jag eller fjärillskotletten som var huvudrätten...eller så var det bara önsketänkande.

    Janne

    SvaraRadera
  4. Jobbar ni aldrig där uppe? Det känns inte så..................

    SvaraRadera
  5. Snyggt sexpack. Fotomontage igen?

    SvaraRadera